Vrátenie tovaru

 

 

Môžem vrátiť tovar z mojej objednávky? 

Svoje produkty z objednávky môžeš vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia tovaru k tebe.

 

Kde nájdem formulár na vrátenie?

Formulárom na vrátenie tovaru je samotná faktúra, ktorú nájdeš vo svojej e-mailovej schránke. V prípade, ak vraciaš iba časť vecí z objednávky a faktúru si chceš ponechať, vypíš nám formulár na vrátenie tovaru; tento potom priložíš do zásielky namiesto faktúry (formulár pre nájdeš tu: Odstúpenie od zmluvy - bez udania dôvodu 

  • Pripomíname, že faktúru k objednávke nájdete aj na svojom e-maile o potvrdení objednávky.

 

Kam sa zasiela tovar na vrátenie?

Nenosené a nepoškodené produkty z tvojej objednávky nám pošli výlučne na nasledovnú adresu:

  • DTBe you s.r.o., Pri Kalvárii 5897/20, 917 01 Trnava, Slovenská republika
     

Nezabudni na to, že balík, ako aj produkty v ňom sa nachádzajúce, k nám musia doraziť v nepoškodenom stave.

Tovar NEPOSIELAJ na adresu: Křižíkova 710/30, 18 600 Praha (toto je sídlo spoločnosti, na ktorom tovar nebude prevzatý a preto sa ti s najväčšou pravdepodobnosťou vráti späť ako nedoručený).

 

Akým spôsobom vrátim tovar?

Tovar môžeš zaslať späť k nám:

  • slovenskou poštou len ako balík na adresu (balík na poštu neakceptujeme, tento balík nebude z pošty vyzdvihnutý),
  • kuriérskou spoločnosťou (je na tebe, akého kuriéra si zvolíš), pokiaľ si zvolíš packetu (zásielkovňu), zadaj výdajné miesto: Z-BOX, Trnava, Vl. Clementisa 7281/41 (Kaufland)
  • alebo prines balík osobne k nám na našu trnavskú prevádzku: výlučne len po dohode

Pamätaj, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, v takomto prípade tovar odmietneme prevziať a zásielka sa ti vráti.

 

Kam mám napísať svoje číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí?

Číslo účtu v tvare IBAN* nám, prosím napíš na faktúru, resp. formulár na vrátenie do kolónky/na miesto na to určené. Následne túto faktúru (formulár) vložíš spolu s produktami na vrátenie do zásielky, ktorú budeš k nám posielať. Uisti sa, prosím, že si nám uviedla správne číslo tvojho bankového účtu, aby sa lehota na vrátenie platby pre teba zbytočne nepredlžovala.

 

Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

V prvom rade tvoj balík skontrolujeme, či bol k nám doručený v poriadku a je v súlade s našimi obchodnými podmienkami. Ak je všetko v poriadku, peniaze ti vrátime zvyčajne do 10 dní, najneskôr však do 14 dní odo dňa prijatia zásielky od teba.

Ak sa chceš spýtať na vrátenie peňazí, počkaj, prosím vždy až na skončenie svojej lehoty, t.j. až uplynie 14 dní odo dňa doručenia balíka k nám. Ďakujeme.

 

Príde mi informácia o prijatí balíku zo strany obchodu?

Áno, príde ti e-mail o tom, že sme zaznamenali vrátenie balíka od teba. Ak chceš sledovať doručenie svojej zásielky k nám, zásielku pošli doporučene (z pošty získaš sledovacie „tracking“ číslo, podľa ktorého si vieš zásielku sledovať).

Sledovacie „tracking“ číslo získaš vždy aj v prípade zaslania balíku kuriérskou spoločnosťou.

 

Poskytuje váš e-shop kód na vrátenie tovaru cez Packetu (zásielkovňu) ?

Nie, náš e-shop túto možnosť neposkytuje, to znamená, že tovar ktorý vraciaš späť k nám cez packetu si zákazník hradí na svoje nákaldy.

 

V prípade, ak ti tento návod nestačil, neváhaj nás kontaktovať

e-mail: info@dopaminee.sk

telefón: +421 908 461 719